最近常翻翻一些比較久遠的歌

從歌單裡找這首You Found Me 

整張Breakaway專輯中這首歌最歡樂也是我最喜歡的一首

歌詞裡描述的是找到真愛的喜悅

因為現在有個人在身邊陪伴

所以能遺忘過去那些五四三的破事

聽聽總覺得人生還有希望

明天會更美好!!

 

   

 

Is this a dream?
這是夢嗎?

If it is
如果是

Please don't wake me from this high
請不要從這甜蜜的感覺中叫醒我

I've become comfortably numb
我已經舒服地失去了知覺

Until you opened up my eyes
直到你打開我的雙眼

To what it's like
感覺就好像

When everything's right
一切都很美好

I can't believe
我不敢相信

You found me
你發現了我

When no one else was looking
當沒有人注意我時

How did you know just where I would be?
你怎會知道我會在哪裡

Yeah, you broke through
耶 你解開了

All of my confusion
我所有的困惑

The ups and the downs
快樂或痛苦

And you still didn't leave
而你始終沒有離開我

I guess that you saw what nobody could see
我想 你看到了別人所看不到的

You found me
你找到了我

You found me
你找到了我 

So, here we are
所以,我們走到這裡

That's pretty far
好長的一段路啊

When you think of where we've been
當你回憶起我們所經過的地方

No going back
不再回頭

I'm fading out
我正逐漸淡忘

All that has faded me within
那些讓我心力交瘁的阻力
 

You're by my side
有你在我身邊

Now everything's fine
此刻一切都很好

I can't believe
我不敢相信

And I was hiding
而我躲在角落

Till you came along
直到你出現

And showed me where I belong
告訴我何處是我的歸屬

You found me
你找到了我

When no one else was looking
當有沒人注意我時

How did you know?
你怎會知道我在哪裡

How did you know?
你怎會知道我在哪裡
 
Album:Breakaway

 

不當天后 不是甜心 用歌聲做自己 
告別美國偶像 她衝破極限 再次征服歌壇
 
★250萬人背書「新世代頭號女歌手」,第1屆「美國偶像」選秀賽冠軍 
★布蘭妮、艾薇兒、伊凡賽斯製作群打造全美專輯榜季軍大碟 
★首支單曲Since You Been Gone爆紅全美電台愛情搖滾國歌 
★收錄艾薇兒最新創作,電影【麻雀變公主2:皇家有約】冠軍主題曲Breakaway 
★專業音樂網站All Music Guide★★★★四顆星好評

01

Breakaway

  MV
02

Since U Been Gone

  MV
03

Behind These Hazel Eyes

   
04

Because of You

   
05

Gone

   
06

Addicted

   
07

Where Is Your Heart

   
08

Walk Away

   
09

You Found Me

   
10

I Hate Myself for Losing You

   
11

Hear Me

   
12

Beautiful Disaster [Live]

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    You Found Me Kelly Clarkson
    全站熱搜

    小綠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()